Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2019, 15:31 door Anoniem

Door KCML: Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik maar een klacht ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Waarom heb je dit gedaan? KPN is niet gehacked, je hebt gewoon een te gemakkelijk wachtwoord of je wachtwoord hergebruikt. Je moet dus eigenlijk je zelfs als datalek melden bij de AP. En niet een klacht over KPN bij de AP. Jij bent de gene die het datalek heeft veroorzaakt. Dus jij bent de gene die eigenlijk een probleem heeft. KPN is gehackt of wat dan ook. Door KCML: Door PietdeVries: Door Anoniem: Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik maar een klacht ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens. De KPN had dit veel eerder moeten melden! Dat zijn de woorden van de AP.. Dat kan inderdaad het antwoord van de AP geweest zijn, als jij ze de informatie levert die jij momenteel ook hier post. Daar zit alleen de denkt fout in. JIJ bent het datalek niet KPN. Dus wel goed dat jij al melding gemaakt hebt bij AP, je moet alleen KPN even door je zelf veranderen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha