Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2019, 16:59 door Anoniem

"Dit is een sterke aanwijzing dat deze blokkade is veroorzaakt door derden, wat betekend dat uw gegevens niet meer veilig zijn." Is dat jouw spelfout of die van KPN? Als je account is misbruikt voor spam e.d. ligt dat vaak -maar niet altijd- aan een infectie van je computer. Zorg dat je voor alle online accounts wachtwoorden wijzigt vanaf een veilige computer, voorkom dezelfde wachtwoorden en zorg dat je PC grondig ontsmet wordt. "Gezien de periode waarin uitgaande mail via authenticated SMTP echter niet mogelijk was zonder melding hiervan zijn wij tot de brief over gegaan." De logica van KPN ontgaat me. Je kunt als KPN prima een mail sturen naar een account en de geadresseerde kan die lezen zonder uitgaande authenticated mail te hoeven sturen. Bedoelen ze dat het wachtwoord aangepast kan zijn waardoor email niet meer ontvangen kan worden? Dat kunnen ze zelf ook controleren in de logs.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha