Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2019, 10:40 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: "Dit is een sterke aanwijzing dat deze blokkade is veroorzaakt door derden, wat betekend dat uw gegevens niet meer veilig zijn." Is dat jouw spelfout of die van KPN? Vanwege het enorm aantal spelfouten (zelfs in de "brief van de KPN") was mijn eerste reactie: Phishing. Ongelooflijk hoe iemand bij een gerenommeerd bedrijf kan werken en verantwoordelijk is voor communicatie en ZO verdomde slecht is in Nederlands. Wie zegt dat de afdeling communicatie hierbij betrokken is? Dit wordt vaak vanuit techniek gedaan, en techneuten hoeven niet goed te zijn in de Nederlandse taal. Wie heeft je dat wijsgemaakt? Mede de zwakke communicatie vanuit de IT afdelingen zorgt ervoor dat ze niet begrepen worden door de rest van het bedrijf of door klanten. Ik verwacht niet dat IT personeel een roman kan schrijven, maar als je in officiële communicatie naar de klant niet beseft dat de derde persoon enkelvoud op een 't' eindigt, dan kom je onprofessioneel over, en heb je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha