Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2019, 15:35 door Anoniem

Door Brainpresser: Onder het mombakkes dat de consument een uilskuiken is die niet zelf een maandelijks staatje kan bijhouden door de meterkast in te duiken en een simpele telling op een kladblaadje bij te houden zie je deze bemoeizucht steeds vaker.Ik woon in een heel andere gemeente, en daar stuurt de gemeente ook brieven om maar vooral een 'gratis' SLIMwonen app te installeren en zo energie te besparen. De app is sowieso prutswerk, want die liep gelijk vast (meteen weer weggegooid) en mensen waar dat wel werkte, waren er ook niet blij mee, als de rest al werkte. De gemeente blijkt voor die app wel betaald te hebben, dus van onze belastingcenten, onder het mom van energiebesparing (maar zo'n app en slimme meter besparen niets). Verder moet je toestemming geven om je meterstanden uit te lezen en na een jaar wordt het automatisch een abonnement (weer kassa voor de app-bouwer). Kortom, het enige wat hier 'slim' aan is, het bedrijf dat hier lekker aan verdient.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha