Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2019, 17:56 door pjeter

Zelf ben ik medewerker bij Ziggo, Het beschermen van je inloggegevens licht te aller tijden bij de klant zelf. Een provider kan niet aansprakelijk gesteld worden over hoe een klant met zijn/haar gegevens om gaat. Dit is hetzelfde als dat je bijv, Philips verantwoordelijk stelt als je tv gestolen wordt. Het beste wat je kan doen ( omdat ik niet weet of het gaat om een infectie op je pc of dat je data eerder was uitgelekt) is je pc terug zetten naar een eerdere restore point, als je dit niet hebt dan even voor de zekerheid een backup maken van je belangrijke bestanden en dan een volledig disc format uitvoeren en windows opnieuw installeren, dit doe je om zeker te zijn dat de infectie van je pc af is (behalve als er een rootkit aan vast zit maar dit is een heel ander verhaal). Zorg er voor dat je voor elke website een ander wachtwoord gebruikt. En tot slot, kijk uit met wat je download. Koop een secure gateway (firewall) en/of respectable end point security system of een simpel antivirus ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha