Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-03-2019, 14:06 door karma4

Door Anoniem: Moeten die aangepakt worden. Ja. Maar tegelijkertijd is dit een spelletje Whack-a-mole voor het AP. Je straft er 1 af, en de volgende gaat doodleuk door (soms zelfs met hetzelfde bestand) … Maar als jij hier extra geld (uit eigen zak) voor beschikbaar kunt stellen... Je moet het veel simpeler zien: Je levert een bestand uit en krijgt klachten over misbruik door (Callbedrijf). Het (Callbedrijf) leverd nieuwe contracten aan (Opdrachtgever). Te veel klachten: - Opdrachtgever leg uit waar je de gegevens vandaan hebt en wat je er aan verdiend hebt. Herstelactie en schadevergoeding - (Callbedrijf) misbruik van gegevens werk richting boete etc. Gebrek aan mankracht mag geen reden zijn om de daders buiten schot te laten. Die komen wel met een volgende optie, gewoonlijk heel vindingrijk. Nu geef je ze alle ruimte en haal je de juist beschermende maatregelen onderuit. Wordt de schade in de toekomst alleen maar nog groter. Het heeft iets te maken met korte termijn en lange termijn denken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha