Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-03-2019, 03:25 door Anoniem

Door Anoniem: Mijn vriendin is inmiddels bestempeld als 'winkeldief' door de Jumbo. Ze vergat laatst een artikel te scannen bij het doen van de boodschappen. Nu wordt ze steevast iedere keer handmatig gecontroleerd in het filiaal bij de scankassa's. Het is ronduit eng.Ze kan beter een boodschappenkar gebruiken en alles afrekenen bij een gewone kassa. Dat is makkelijker (je hoeft zelf de producten niet meer te scannen) je kunt contant betalen of met PIN of contactloos. Bijkomend voordeel is dat je daarna op je dooie gemak de boodschappen vanuit het karretje in een boodschappentas kunt doen. Het hoeft niet meer snel snel zoals bij de zelfscan-kassa. Mogelijk wordt een verzoek om uit de herkenningssoftware te worden verwijderd wel door de Jumbo gehonoreerd. Het was immers een vergissing en derhalve niet nodig om iedere keer weer als mogelijke winkeldief door personeel op de handen te worden gekeken. Dreigen om anders in het vervolg de booschappen bij de Albert Heijn te doen zou wel eens het gewenste effect ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha