Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2019, 14:35 door Anoniem

Misschien gebruik je een zwak wachtwoord. Misschien ben je in een phishing-website getrapt. Misschien is je wachtwoord ge-brute-forced. De kans is het grootst dat het wachtwoord door jouw handelen uitgelekt is. Als het een datalek bij KPN is dan is dat kwalijk, maar ik zie daar geen enkele aanwijzing toe. Even aangenomen dat dat het geval is, heb je dus door je eigen handelen je beveiliging laten compromitteren, en informeert KPN daarvan omdat ze daar achter zijn gekomen. Dat hadden ze technisch gezien niet HOEVEN doen, dus dat is een extra stukje service van ze. Verder staan ze je, wat ik er van mee kan krijgen, keurig te woord en geven je antwoord op je vragen. Hoe je in godesnaam op het idee komt om een melding te maken bij AP, is mij volledig onduidelijk. Doe normaal zeg.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha