Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2019, 13:00 door Anoniem

Het valt wel op dat zoiets vaker voorkomt: ontslag gevolgd door een dergelijke wraak. Ik vraag me dan ook af of ICT-personeel wel altijd redelijk en terecht wordt ontslagen. Het is mij ook overkomen: Je spant je jarenlang in en werkt je de pestpokken, want meer personeel willen (zelf zeggen ze "mogen") ze niet aannemen, of "er is geen personeel te krijgen met dergelijke kennis". Ondertussen is je manager eigenlijk maar een sufferd, speelt spelletjes op de computer in werktijd en geeft soms nodeloze kritiek op je praktische en adequate handelen. Maar dat hij een sufferd is, wil hij niet weten omdat hij niet doorvraagt en maar half luistert, de kennis niet heeft, onvoldoende praktisch is ingesteld, of het simpelweg in al zijn ijdelheid niet wil horen dat hij eigenlijk maar een sufferd is. En o wee als je zelfstandig heel keurig en creatief en probleemoplossend buiten je eigen functieregels opereert. Daar wordt je manager zo angstig van, dat hij vindt dat je toch maar een andere taak moet krijgen waarmee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha