Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-04-2019, 11:57 door Anoniem

.......... Aangiftes bij de politie zijn niet meegenomen ....... En deze geïnventariseerde schade van €475.000 valt dus ook niet onder het bedrag van €4,9 miljoen dat op 27 maart nog werd gemeld uit naam van de Nederlandse betaalvereniging? Dat ging toen om fraude door phising met bankpassen en dergelijke. De geïnventariseerde schade door internet malversaties was vorig jaar dus sowieso bijna €5,4 miljoen. Bij contactloos betalen met pinpassen in fysieke winkels zijn er om evidente reden betaal plafonds ingesteld. Dat was men aanvankelijk niet direct van plan maar heeft men alsnog gedaan om te helpen het vertrouwen in deze betaalmethode te hebben. Nou kan je bij bedrijven als Apple ook support op onderdelen tegen betaling verlengen. Al gaat het dan eerder om een paar tientjes . Bij nep-helpdesks gaat voldoende om maar liefst gemiddeld €2270,- dat wordt betaald. Dergelijke bedragen betaal je duidelijk niet uit liefde voor helpdesks, maar omdat je van gedoe af wilt en/of de boel kennelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha