Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2019, 16:16 door Anoniem

Door Anoniem: Als je het hier vraagt krijg je natuurlijk allerlei reacties over hoe de reparateur gaat zoeken naar al jouw persoonlijke informatie, maar als je kijkt op sites waar men de praktijken van reparateurs onderzoekt zul je zien dat een reparateur daar absoluut geen tijd voor heeft omdat die gasten gigantisch onder druk staan om er een bepaald aantal reparaties per dag door heen te pompen. Natuurlijk krijg je dat soort vragen, omdat je de reparateur onvergrendelde toegang geeft tot iets waar je met een reden een wachtwoord op hebt staan. En het plaatje dat je tekent van een reparateur die alleen maar bezorgd is over hoe snel hij kan werken, klopt gewoon lang niet altijd. Zie bijvoorbeeld: https://www.security.nl/posting/582078/Telefoonreparateur+beschuldigd+van+stelen+naaktfoto%27s+klanten Ik ben het 100% eens met de achterdocht, en vind dat het erg onverantwoord is om het als paranoia af te doen als je daar vraagtekens bij plaatst.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha