Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2019, 19:33 door Anoniem

Voor een barst in het scherm hoeven ze toch niet zo nodig een wachtwoord als er verder niks kapot is? Ik ben toch niet gek? Kijk, zo gaat zo'n reparatie in zijn werk: https://www.youtube.com/watch?v=o7j23RcdQc0 Wachtwoord heeft men dus eigenlijk alleen nodig om na reparatie te testen of het nieuwe scherm weer goed reageert, maar ook zonder wachtwoord zou je kunnen testen met "figuurswipen" op het figuur-inlogscherm. (indien aanwezig) Als dit goed werkt, zal het relatief niet vaak gebeuren dat er ergens toch nog steeds een probleem aanwezig is. Het overblijvende risico is zo klein dat het naar mijn mening geen groot risico is voor een reparatiebedrijf om in dit zeldzame geval dan nog een gratis rerepair te doen in plaats van het wachtwoord te eisen. (ze lijken in die zin nogal eens op een kindercréche die beslist geen ongevaccineerde kindjes wil accepteren, want o,o,o, het zou heel misschien wel eens kunnen gebeuren dat..... afijn bedenk eens een rampscenario) Laten we zeggen: "Men lijdt het meest onder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha