Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-04-2019, 12:13 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Manjaro Linux: Slecht beheer blijkbaar bij Microsoft als inbrekers via een gecompromitteerd account van een support medewerker in e-mails van anderen konden komen. Het was een supportmedewerker met hogere rechten. Misschien is er een legitieme reden voor die hogere rechten, zoals het kunnen geven van support aan gebruikers die met issues zitten die op de een of andere manier gerelateerd zijn aan de inhoud van een e-mail. Wat ik me afvraag is of Microsoft geen 2FA vereist voor medewerkers, en helemaal voor medewerkers met dit soort rechten, en of er geen monitoring plaatsvindt op vreemde patronen, zoals inloggen vanuit onverwachte locaties of het inzien van gegevens van meer of andere gebruikers dan aan de betreffende medewerker werden doorgegeven vanuit de eerstelijns support (waar een medewerker met hogere rechten vermoedelijk geen deel van uitmaakt). Ik zou geen legitieme reden weten waarom support medewerkers de inhoud van mail moeten kunnen zien. Support medewerkers die geen 2FA ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha