Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2019, 21:34 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Als hij inderdaad nog toegang heeft tot die mailbox en de overige informatie wel. Ik nam aan dat de vraagsteller toegang tot gegevens vraagt omdat hij/zij er zelf niet meer bij kan Op tijd dergelijke zaken regelen is een verantwoordelijkheid, welke bij jezelf ligt. Als dat teveel moeite is, waarom dan wel verlangen van anderen dat ze hier voor jou tijd en moeite in gaan steken. Als hij te laat is, impliceert dat niet een wettelijke verplichting voor het personeel van de school om dit vervolgens voor hem te doen. Staat los van het feit dat hij het natuurlijk altijd vriendelijk kan vragen, wellicht dat dat helpt. Eerlijk gezegd hebben we honderden (ex) leerlingen geholpen met het herstellen van informatie, met name onedrive en e-mail, door hun account voor enkele dagen te heractiveren. Het is maar hoe je het brengt. Als je met iets wazigs naar de FG stapt maak je echter geen schijn van kans. Tenzij de FG het verzoek bij ons zou neerleggen maar dat gaat dan alleen om geregistreerde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha