Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2019, 16:58 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Kapitein Haddock: [knip] In afwachting van uw doorwrochte antwoord verblijf ik. Opvallend altijd hoe stil mensen worden nadat ze een grote mond opgezet hebben. Je heb je antwoord gekregen op 28-04-2019, 11:27. Oh? Dat was jouw antwoord? Ik zie door de Anoniemen de Anoniem niet meer. Maak toch gewoon dat account even aan. Door Anoniem: Door Kapitein Haddock: Als Anoniem aan wie de vraag was gesteld niet wil of (waarschijnlijker) kan antwoorden, dan graag antwoord door iemand die de vraag begrijpt... (bovenstaand karma4 antwoord slaat echt nergens op) Begin te kijken naar de behoefte, welke software moet je draaien, moet dat per se op dat ene OS wat erg vatbaar is voor ransomware of zijn er alternatieven? Hier begrijpen we elkaar. Door Anoniem:Daarna zaken scheiden waar mogelijk, de receptioniste hoeft niet bij het voorraadbeheer te zijn, netwerksegmentatie dus. Wederom deel ik je mening. Door Anoniem:Schone installatie van alles, virusscan eroverheen laten lopen en daarna je backups ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha