Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2019, 16:19 door Anoniem

Door Acrimony: "Het kan iedereen gebeuren, het is niets om je voor te schamen." Nee hoor, als je gewoon gebruik maakt van degelijk inlogmiddelen zoals security keys of smartcards kun je helemaal geen slachtoffer worden van phishing. Dit is daarnaast ook geen probleem van gebruikers, maar van de bedrijven die geen sterke authenticatie middelen ondersteunen. In plaats van mooie praatjes houden zou de minister er eens voor moeten zorgen dan wij als burgers op een veilige manier kunnen inloggen bij Digid. En daarna besluiten dat als bedrijven geen maatregelen tegen phishing nemen, dat niet als 'passende en adequate beveiliging' gezien mag worden. Eens kijken hoe snel het probleem dan opgelost zou zijn... Ik snap niet echt je punt. Natuurlijk moet binnen het bedrijf alles zo secure mogelijk zijn, maar de zwakke schakel is en blijft de werknemers. Ik vind het een goed idee om toelichting te brengen aan mensen die hier nog nooit over gehoord hebben. Als je werknemers niet weten hoe ze veilig met mails links etc ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha