Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2019, 19:00 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Daarom zijn er onder bankrekeninghouders ook geen phishing-slachtoffers. Met smarcard doel ik een cryptografische handtekening op de (TLS) verbinding met de website van de bank. Dat is iets meer dan alleen een chipje op je bankpas. Dat er mensen slachtoffer worden van phishing bij banken is dus niet zo bijzonder, de banken bieden namelijk geen veilige inlogmethodes aan. Sterker nog, als ik de nieuwe Strong Customer Authentication (SCA) sectie van de PSD2 lees lijkt het erop dat de hele sector er zoveel mogelijk aan doet om vast te houden aan oude en onveilige inlogmethoden (specifiek de transactie verificatie codes e.d.) Door Anoniem:Natuurlijk moet binnen het bedrijf alles zo secure mogelijk zijn, maar de zwakke schakel is en blijft de werknemers. Mijn punt is dat die zwakke schakel bij phishing (gebruikers die op een neppe website inloggen) helemaal geen zwakke schakel hoeft te zijn. In het algemeen ben ik het zeker met je eens dat bewustwording nodig is, ook om een heel aantal andere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha