Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2019, 17:45 door Anoniem

Door Brainpresser: Het is een 100% sympathiek idee om aandacht te vragen voor de treurige omstandigheden van een vermist kind. Er zijn ouders die er krankzinnig van worden... letterlijk, maar via een geld-automaat een amber-alert?!? Welke zot verzint dit toch en nog sterker welke zotten implementeren dit? Zot? Ja! Want.... ...deze wijze van aandacht vragen is totaal in strijd met de eerste regel van het gebruik van geld-automaten: "Laat u niet afleiden tijdens de transactie!!" In het gequote artikel las ik de term 'als screensaver' - waar gewoonlijk het logo van de bank getoond wordt. Ik lees helemaal niet dat de amber alert *tijdens* de transactie getoond wordt . Reclame (voor welk doel dan ook) tijdens de transactie zou inderdaad extreem storend zijn. Nu ben ik wat cynisch, en het zou me dus weinig verbazen als de geldautomaten-boer de infrastructuur om dynamisch screensavers te plaatsen vooral gebouwd heeft om als reclame zuil te kunnen dienen - en de amber alert gewoon de field trial ervan is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha