Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2019, 12:39 door Anoniem

Vroegâh deed je eens in de week je financiën en dan ging er een stapeltje overschrijvingskaarten in een envelop. Toen moest er inees per modem gebankierd worden, waar je zelfs nog extra voor mocht betalen. Toen per "internet" (==brakke website), en nu dus per "app" (==brakke website gevat in een programma voor op je mobiel) zodat je overal en altijd even snel geld kan laten rollen. Dit spiegelt zich aan het slinks afschaffen van cheques, vervangen door PINpassen en ondertussen draadloze passen die meestal niet eens meer een PIN vragen. Gek genoeg moet ook contant eraan, want veel makkelijker dan dat kun je geld niet laten rollen (in tegenstelling tot wat de propaganda ervan maakt) mits je maar genoeg op zak hebt. "Electronisch" betalen is dan ook vooral gericht op limieten wegnemen, inclusief je zelfverzonnen limieten zoals "ik zorg dat ik niet meer dan $zoveel euro op zak heb", en de signalen die je van je handen krijgt als er wel erg veel contant doorheen gaat. Zo'n getalletje op een schermpje is toch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha