Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2019, 21:30 door [Account Verwijderd]

Zojuist een fatsoenlijke maar duidelijk boze email verzonden naar de ING waarin ik ernstig bezwaar maak tegen de nogal doortrapte wijze waarop (ook gezien meerdere bovenstaande reacties) de ING hun klanten van het kastje naar de muur stuurt om de scanner aan te vragen, afgesloten met de eis het aanvraagformulier of de formaliteiten daartoe benodigd mij in .pdf te mailen. Het is zeker geen overdreven suggestie als anderen die binnenkort ook het probleem van een ontbreken van de ING scanner gaan ondervinden, omdat zij te laat het bericht van de ING hebben ontvangen, dus het een illusie is dat je de scanner nog in huis hebt vóór 15 juni a.s. hierover bezwaar in dienen bij de de ING, hen in kennis te stellen dat zij het vrije gebruik van banksaldo's, bij hun in vertrouwen in beheer gegeven, onrechtmatig deels blokkeren en per omgaande de eis stellen de mogelijkheid tot aanvraag van de scanner geregeld te krijgen. Het emailadres is klantenservice@ing.nl

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha