Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2019, 11:30 door [Account Verwijderd]

Update 2 Vanaf 10:40 uur heb ik zeker om de 5 minuten geklikt op de knop, onderaan de pagina: https://mijn.ing.nl/login/?eai=true&Target=https://mijn.ing.nl%2Fbanking%2Farticles%2F168370 Dat is een ING inlogpagina die direct verwijst naar de URL waar de aanvraagknop onderaan staat. Misschien is bovenstaande link die direct doorwijst naar de scanner aanvraag pagina meer functioneel? Ik kan er geen pijl op trekken maar... Om 11:03 uur is het eindelijk gelukt de scanner aan te vragen. Ik moet hierbij aangeven dat het lukte met een up to date Firefox waarin ik alle extensies tijdelijk had uitgeschakeld (NoScript en uBlock-origin) Om zeker te weten of de aanvraag ook daadwerkelijk in gang is gezet, heb ik een keer uitgelogd en daarna weer ingelogd en op de pagina https://mijn.ing.nl/profile/security onderaan gekeken of de status inderdaad nog op 'aangevraagd' stond, wat klopte. Ik kan slechts als tip geven: blijf langdurig met tussenpozen van enkele minuten hardnekkig op de knop klikken, je frustratie - ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha