Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2019, 11:29 door Anoniem

Door Brainpresser: Door Kapitein Haddock: Waarom bij ING blijven als het niet bevalt? Bijvoorbeeld Rabobank heeft haar beveiliging van internetbankieren al jaren op orde. Onder mijn collega's is er een die het heeft gedaan. Een nogal luchthartig type. Staat bijna voor zijn pensioen. Bij ons bekend als een levensgenieter die alles met een korreltje zout neemt en zijn schouders ophaalt bij alle problemen en deze, hoe gecompliceerd ook, alleen maar ziet als dingen die opgelost gaan worden. Hij vond dat overstappen achteraf een koppijndossier. Ja de banken hebben alles gedaan wat in hun mogelijkheden lag om overstappen moeilijk te maken. Zo kun je bijvoorbeeld je nummer niet meenemen. Want dat zou technisch niet kunnen. En toen dat verhaal een beetje moeilijk houdbaar werd hebben ze de invoering van IBAN aangegrepen om de naam van de bank als tekst in het nummer te zetten. Zodat het zeker niet meer kan, ook niet in de toekomst. En de AFM en andere overheids instanties staan er bij en zeggen er niks van.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha