Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2019, 17:16 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wat trouwens ook vreemd is, is dat ik nog helemaal geen bericht had gehad dat ik de scanner kon aanvragen. Communicatie is niet heel geweldig. Vreemd, ik heb er 2 brieven over dat onderwerp gehad plus berichten in mijning.nl Dat is helemaal niet vreemd! Een bedrijf met miljoenen klanten gaat natuurlijk niet op 1 dag iedereen een brief sturen dat ze een reader moeten aanvragen. Dan gaat meteen je hele back-end onderuit. Dus ze sturen die brieven in groepjes volgens een of andere volgorde, naar ik begreep begonnen ze met degenen die nog van die papieren TAN vellen hebben en daarna degenen die met SMS TANcodes werken. Dus dat persoon 1 al in de molen zit terwijl persoon 2 nog niks gehoord heeft dat is heel normaal. Dat het in groepen gaat heb ik begrip voor, maar ik heb nog papieren TAN en geen brief gehad. Ook schept ING zelf verwarring met berichten dat je voor 1 juni een keuze moet maken er vanaf 15 juni iets verandert en vanaf de zomer de inlog manier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha