Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2019, 16:08 door Anoniem

Door Brainpresser: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wat trouwens ook vreemd is, is dat ik nog helemaal geen bericht had gehad dat ik de scanner kon aanvragen. Communicatie is niet heel geweldig. Vreemd, ik heb er 2 brieven over dat onderwerp gehad plus berichten in mijning.nl Dat is helemaal niet vreemd! Een bedrijf met miljoenen klanten gaat natuurlijk niet op 1 dag iedereen een brief sturen dat ze een reader moeten aanvragen. Dan gaat meteen je hele back-end onderuit. Dus ze sturen die brieven in groepjes volgens een of andere volgorde, naar ik begreep begonnen ze met degenen die nog van die papieren TAN vellen hebben en daarna degenen die met SMS TANcodes werken. Dus dat persoon 1 al in de molen zit terwijl persoon 2 nog niks gehoord heeft dat is heel normaal. Die brieven heb ik al maanden geleden ontvangen. Trouwens, dit " nieuws" is al van okt/nog 2018 al bekend. Dat is heel fijn voor je, en ik mag nu ook van geluk spreken dat ik in de molen zit bij de ING voor een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha