Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2019, 23:52 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Brainpresser: [..] Maar neen, zoals ik gisteren, 30 mei om 10:39 uur al meldde: De ING strijkt niet over haar hart en helpt je telefonisch... "Neen mijnheer wij kunnen de scanner niet voor u aanvragen". ("Neen mijnheer, u mag van ons blijven klikken op een onbetrouwbare knop: 'ING scanner aanvragen' tot u een ons weegt.") En: "Probeert u het na het weekend nog maar eens een keertje" is het lamlendige advies. Dus als je geluk hebt - uiteindelijk - werkt het. En anders klooien we dinsdag maar weer een beetje verder... of het potjandorie een kermis-loterij is?!? Dus nogmaals: Kom op zeg, als jij dat geen nieuws waard vind is voor mij raadselachtig wat je wèl onder relevant nieuws verstaat. Gut gut gut - het IS gewoon niet zo bijzonder. Jouw definitie van nieuws is dus dat een bepaald bestelformulier van een bank voor een totaal niet urgent ding een beetje kuren heeft ? Ik snap ook niet dat je je zo laat opnaaien om die scanner. Het is totaal niet urgent - je hebt zelf al gevonden dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha