Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2019, 16:14 door Anoniem

Hieruit trek ik wel een conclusie dat het een soort van ontmoedigingsbeleid is, namelijk een zeer korte tijdfase om de calculator aan te vragen via een link die je verder nergens op de site kon terugvinden. Alle berichten daarvoor en zelfs de allerlaatste bij de aanvraag van de calculator, pushen letterlijk de App. (Wat als ik nou geen compatible smartphone heb?) De brief die vorig jaar verscheen pushte de App ook al, net zoals de paar berichten in het MijnING Postvak met de boodschap dat de TAN gaat verdwijnen "en hier alvast de App". Ergo als je die calculator wil dan moet je er echt bovenop zitten. Bizarre conclusie. De ING heeft er geen enkel belang bij, dat jij die scanner niet krijgt. Verder kan je die scanner in de toekomst op ieder willekeurig moment aanvragen, of laten vervangen, als je deze kwijt raakt. Wat als ik nou geen compatible smartphone heb? Ach, je vraag is al gebaseerd op een volstrekt bizarre aanname. Nergens, maar dan nergens, hooguit in de koppen van complot denkers, is er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha