Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2019, 18:07 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn mobiel voldoet niet aan de 5 veligheidsregels van ING. Dus ik mag de ING App niet gebruiken. Het is spijtig dat ING's eigen regels zich tegen zich keren. En welke 5 regels zijn dit dan precies? Misschien zijn dit wel hele goede veiligheidsregels? En dat daarom de ING dit niet ondersteund? Zou ING werken op je Librem telefoontje of moet je alles op een Google Android/ iOS telefoon? En hoe zit dit met andere banken. Dit is wel interessant. Het gaat op de webinterface want Apps worden natuurlijk niet geport naar dit toestel. Het is wel handig dat mensen lopen schreeuwen hier over de deadline want als je hem mist, natuurlijk blijft TAN dan nog een tijd doorlopen MAAR je mist je kans op de scanner waardoor je alsnog gedwongen wordt volgend jaar te Appen. ING medewerkers hebben mij verteld dat de scanner ook een "tijdelijke" oplossing is dus ze willen alles uitfaseren naar een App only omgeving over enkele jaren. Ik vraag me af of nieuwe klanten die een nieuw account openen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha