Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2019, 21:47 door [Account Verwijderd]

Wat zou daar lastig aan zijn? Het is zo'n bevlieging die in mijn hoofd speelt door het rookgordijn dat door ING wordt uitgeblazen m.b.t. uitfaseren van de TAN-cade en nu komen zij weer in het nieuws met klantentransacties gebruiken om aan je account een 'reclamefolder' toe te voegen. https://www.security.nl/posting/611690/ING+gaat+betaalverkeer+klanten+gebruiken+voor+advertenties M.b.t. deze Duitse bank is het enige dat ik tot nu heb kunnen lezen over nadeel: het niet kunnen gebruik maken van iDeal. N26 is wel gericht op smartphone bankieren (App) maar het kan ook m.b.v. de N26 website. Hoe autorisatie dan in zijn werk gaat weet ik niet. Mogelijke gebruikshandicap: Je moet wel de Duitse of Engelse taal machtig zijn. Ik post dit bericht maar als een eye-opener omdat ik het vastgeroeste idee dat je alleen je geld kan beheren m.b.v. een Nederlandse bank altijd als totaal vanzelfsprekend heb aanvaard aangezien de tunnelvisie gericht op de Nederlandse banken mij van jongsaf als met de paplepel is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha