Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2019, 09:02 door Briolet

omdat ik het vastgeroeste idee dat je alleen je geld kan beheren m.b.v. een Nederlandse bank altijd als totaal vanzelfsprekend heb aanvaard aangezien de tunnelvisie gericht op de Nederlandse banken mij van jongsaf als met de paplepel is ingegoten. Tot en paar jaar gelden was het heel onpraktisch om een buitenlandse rekening te hebben. Grensoverschrijdende overboekingen waren duur. En je moest een buitenlandse bankrekening aanmelden bij de Nederlandse bank. (Dat was wel het kleinste ongemak) Dat het nu een goed alternatief is, komt door Europa die ook wel zien dat één Europese markt alleen werkt als ook grensoverschrijdende inkopen geen belemmering kennen. Een van de opgelegde zaken is dat banken geen prijsverschil mogen maken tussen binnenlandse betalingen en EU betalingen. Het is dus zeker geen tunnelvisie als deze verandering nog niet doorgedrongen is. Zelf gebruik ik al jaren een Duitse en Nederlandse rekening. Dankzij internetbankieren en het IBAN nummer maakt het niet veel uit waar de bank zit. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha