Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2019, 10:16 door Anoniem

Door Anoniem: Er gaat nog genoeg gebeuren op het vlak van betalingsverkeer. Vind ik niet eigenlijk. Het is iedere keer een feestje van met de muziek meelopen, wat nieuwerwetsigheden neerzetten, en "innovaties" als een regenboog op je betaalpas (en "diverse mensen" op de stockphoto in de reclamefolder), maar echt nadenken over wat nou handig is voor de klant? Die is "consument" en moet dus vooral het makkelijk gemaakt worden zijn geld te laten rollen. Dat is het enige thema dat je overal terugziet. Maar dat is wat anders dan de klant bedienen. Door Briolet: Tot en paar jaar gelden was het heel onpraktisch om een buitenlandse rekening te hebben. Grensoverschrijdende overboekingen waren duur. Wanneer is SEPA ingevoerd? Ik kon al jaren voor de verplichte invoering van het idioot lange IBAN mijn doodnormale rekeningnummer daarnaartoe converteren en met de bijbehorende SWIFT BIC geld ontvangen uit heel de wereld. Sterker, al in 2003 was het zo dat zo'n overboeking binnen Europa maximaal net zoveel mocht kosten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha