Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2019, 12:37 door Anoniem

Door Anoniem: ING zet in op de App, net zoals bijna alle andere banken. Dit is dus de toekomst. Meestal is dit ook veiliger dan een webbrowser, mede omdat er veel meer controle mogelijk is. Betaalopdrachten aanmaken in MijnING en bevestigen d.m.v. de app op tablet/smartphone is veiliger dan bevestigen d.m.v. een Tancode. Je kunt alleen bevestigen als de tablet/smartphone is opgegeven bij MijnING. Maar het probleem is dat er steeds meer mogelijkheden komen, zoals betaalverzoek. Bij fraude is er vrijwel altijd sprake van dat de gebruiker niet oplet. Fraudeurs/oplichters gaan uitermate gehaaid te werk en kopiëren van de werkwijze van de bank. De Trojan die enige jaren geleden op mijn computer actief was, schreef 1400 euro af, dat binnen 3 dagen werd vergoed door ING. Destijds heb ik diverse beveiligingsmaatregelen genomen. Zo heb ik o.a. mijn emailadres bij ING verwijderd. Als ik nu een mailtje van ING krijg, weet ik vrijwel zeker dan die van een fraudeur afkomstig is. Maar de nieuwe mogelijkheden levert ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha