Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2019, 20:32 door Anoniem

Door Anoniem: Dus ik weet niet als dat wel gaat, maar gewoon even wachten en dan komt het normaal wel goed. Je hoeft volgens mij niet bang te zijn dat je niet kunt bankieren, . De grap is dat het systeem nog niet volledig is. Tancodes worden voor allerlei doeleinden gebruikt: betaalopdrachten, beleggingsopdrachten, ideal, tijdelijk verhogen van je limiet, etc. De tancode voor betaalopdrachten wordt vervangen door scanner/app op smartphone-tablet. Als het mogelijk is, zal de scanner/app op smartphone-tablet ook kunnen worden gebruikt voor andere opdrachten dan betaalopdrachten. Ik krijg de indruk dat het proces trager verloopt dan ING doet voorkomen. 1 juni is nu al 15 juni. Vier weken geleden heb ik de scanner aangevraagd voor mijn schoonmoeder. Die is nog niet gearriveerd. Er zal wel een deadline komen, maar als ING de scanner niet kan leveren, zullen ze rekeninghouders niet afsluiten, lijkt me.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha