Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-06-2019, 20:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als jullie hier kijken zie je hoe de scanner geactiveerd wordt, krijg je helemaal geen apart linkje voor. Dit geldt alleen voor rekeninghouders die de scanner kunnen aanvragen. Activeren wordt pas actief als de scanner is verzonden. Als je de scanner niet kunt aanvragen omdat jij wordt beschouwd als de tweede rekeninghouder, dan werkt de link niet. Je krijgt de melding "Sessie verlopen", log opnieuw in. In werkelijkheid is de sessie niet verlopen. Je kunt de scanner domweg niet aanvragen, want de 1e rekeninghouder heeft die aangevraagd. De scanner kan slechts door 1 rekeninghouder op slechts 1 account worden gebruikt. Als je een 2e scanner wilt, zal je dat moeten regelen op het ING kantoor. Je moet ervoor betalen en je account moet ervoor worden aangepast. Wat dat betreft is de rekening prima beveiligd. Je kunt alleen die mogelijkheden gebruiken die zijn gekoppeld aan je rekening. Scanners kunnen niet door elkaar worden gebruikt. Standaard kan je een tablet/smartphone koppelen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha