Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2019, 11:44 door Anoniem

Door Anoniem: Het is wel jammer dat de communicatie inconsistent is. Maar dat komt denk ik ook omdat het hele project vertraagd is, en men vergeten is om alle pagina's te blijven updaten met nieuwe info (zoals nieuwe uiterste data). De communicatie is absoluut niet helder. Mijn schoonmoeder heeft geen bericht gehad, maar toen ik de scanner aanvroeg, via Profiel, bleek dat ze per 2 mei bericht gehad zou moeten hebben om voor 1 juni a.s. haar scanner te regelen. Mijn vrouw heeft wel bericht gehad per 27 mei om de scanner voor 15 juni te regelen. Bankrekeningnummers die later zijn uitgegeven zullen een latere uiterste datum krijgen om de scanner te regelen. Als ik inlog op MijnING kom ik steevast uit op de oude site. Via de nieuwe site is de scanner gemakkelijker te bestellen. Indien jij je opdrachten per SMS bevestigt, dan krijg je nog bericht als ik de berichtgeving van ING mag geloven. Je bent nog lang niet aan de beurt. Bevestigen per app of scanner is voor ING duidelijk een betere beveiliging omdat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha