Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 12:55 door Anoniem

Door Anoniem: Dat zie ik niet als "bericht ontvangen". Ik doelde erop dat ING een bericht zou sturen zodra het tijd was om je scanner aan te vragen, en dat is bij mij niet gebeurd en bij jou ook niet kennelijk. Mijn schoonmoeder heeft dat bericht niet gehad, mijn vrouw wel. Ik krijg wel de indruk dat ING een soort van ontmoedigingsbeleid voert m.b.t. de scanner. Als je straks je inlog op MijnING moet bevestigen via de app of de scanner, is het gebruik van de app aanzienlijk eenvoudiger. P.S. Dat de beveiliging wordt opgekrikt, heb ik geen moeite mee. In januari j.l. kreeg ik een mailtje dat ik moest inloggen op mijn Visa account. De link stond erbij. Ik vertrouwde dat mailtje niet. Visa had vorig jaar al verplicht gesteld dat de inlog moet worden bevestigd d.m.v. een code verstuurd d.m.v. een SMSje. Toen ik wilde inloggen, bleek mijn account geblokkeerd te zijn omdat ik drie keer een verkeerd wachtwoord had ingevoerd. Iemand anders had dus ingelogd op mijn account en mij een mailtje gestuurd naar een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha