Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 12:57 door Anoniem

Mensen vergeten vaak hoe moeilijk het is voor een bedrijf als KPN om rond te komen. AH kan het veel makkelijker hebben... En wees eerlijk de managers club dat KPN heet, vroeger hadden ze echte techneuten in dienst. Tegenwoordig is het meer een bedrijf dat gedragen word door pennenlikkers met verstand van financieen en wet en regelgeving. Dan nog de niet te vergeten het gebrek van steun uit de overheid EN de steeds maar groeiende vraag van de overheid "in staats belang" of GDPR enzo voorts. Ik vind het zelf als ITer vreemd om te horen dat ze er zo lang over hebben gedaan... maar ja die slimme jongens in India die alles maar ff moeten oplossen hebben ook nachtrust (voor ons dagrust) nodig! Enough KPN bashing... blij te horen dat we nu weer kunnen pinnen! Arme AH klanten (en AH zelf). Ze hebben geen keuze... ze kunnen moeilijk naar "de concurent" stappen. Doei!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha