Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 13:52 door fvandillen

Door Anoniem: Wat ik niet zo goed begrijp is waarom een fout in een firewall niet ala minute kan worden opgelost... Ik mag toch aannemen dat dit een configuratiefout was, niet een of ander raar hardwaredefect. En als het dat is, dan nog verwacht je dat dat allemaal dubbel is uitgevoerd. Bij een configuratiefout verwacht je dat het met een simpele handeling kan worden terug gedraaid naar de situatie van voor de laatste aanpassing. Dat is in de meeste firewalls wel geregeld, en zo niet dan ben je in ieder geval zelf nog verantwoordelijk voor het bijhouden van backups van de configuraties. Dus waarom het pas in de nacht "na heel hard werken" kon worden opgelost dat is een beetje onduidelijk. Waarschijnlijk heeft het bericht van de woordvoerder niet zo veel overeenkomsten met de realiteit... Gezien het volume pinbetalingen bij een grootgrutter als AH lijkt het mij niet geheel onrealistisch om te bedenken dat dit soort verkeer ophoopt in wachtrijen. Een pinbetaling is immers iets anders dan een UDP pakketje. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha