Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 16:31 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zal wel te oud zijn voor deze onzin (bijna 50), maar naar mijn mening is het geen veilige oplossing van de ING om alles in 1 app te duwen. Ook al "vragen de klanten hier naar". En zo de verantwoording afschuiven op die klanten is ook kortzichtig van de bank. Zelf ben ik al 65 geweest. Ik had heel veel weerzin tegen de app. De tancodes bevielen prima. Vorig jaar had ik een tablet gekocht, maar ik wilde de scanner en niet de app gebruiken. Toen het me duidelijk werd dat mijn vrouw de scanner kreeg en ik niet, heb ik de app geïnstalleerd. Na de installatie begreep ik onmiddellijk waarom de beveiliging aanzienlijk beter is. Ik kan alleen op die tablet mijn bevestiging invoeren. Alle andere mogelijkheden zijn uitgesloten. Met de (papieren) tancode kun je op elke willekeurige computer je opdrachten bevestigen. De PAC codes heb ik nog nooit gebruikt. De beveiliging van de app is de pincode. De pincode wordt gebruikt om in te loggen en te bevestigen. Dat lijkt me een zwak punt. Maar als je de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha