Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 21:41 door Anoniem

Door Briolet: De 2e-rangs IT-ers die wel beschikbaar waren, waren nu de hele dag bezig om de handleiding van de firewall te zoeken en te bestuderen. (-: Je maakt een grapje. Die lezen geen handleiding laat staan dat ze die bestuderen. Die klikken gewoon rond tot er "iets gebeurt". Ik moet altijd weer terugdenken aan de chef van de Unix-afdeling (van een grootbedrijf, veel bedrijfscritische rommel op solaris; de beste man was zelf wel Unix-kundig trouwens) die z'n onderlingen twee dagen gegeven had om uit te vogelen of (nog niet eens hoe) iets kon met een zeker stuk (backup)software. Na twee dagen "nee, onmogelijk". Pakt'ie zelf de handleiding erbij, staat het op ongeveer de eerste bladzijde dat ja, het kan, en dit is hoe. Hij was not amused. Of die bedrijfseigenaar die me vertelde dat'ie met een handvol medewerkers wel een stuk software (op linux) uit de grond gestampt kreeg in een paar weken wat een paar complete klaslokalen goedbetaalde IBM-codekloppers nog niet lukte in zes maanden. Of de ene ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha