Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2019, 23:11 door Anoniem

Door Anoniem:Als ik contactloos betalen kan uitschakelen, zal ik dat doen. Fout 1 van de banken. Autmatisch NFC aanzetten bij de uitrol. De klant moet er zelf aan denken dit uit te zetten. Opt-Out ipv Opt-In. Zo ook met het gebruik van de bankgegevens voor reklamedoeleinden. Door Anoniem:Android schijnt een veiliger besturingssysteem te zijn dan Windows dat ligt eraan hoe oud het teostel is, en of je nog (beveiligings)updates krijgt. Wil je up to date blijven, zul je elke 2 jaar een nieuw toestel moeten kopen. Wie draait voor die kosten op. De bank? Door Anoniem:Een bankier-app is uitermate veilig. Het is zelfs veiliger dan internetbankieren op de pc. Ga maar na: tot op heden is er geen enkel fraudegeval bekend met een bankier-app. Waarom zijn de bankier-apps zo veilig? Zijn ze wel zo veilig? Fraude gevallen worden niet publiekelijk bekend gemaakt door de banken. Dat schaadt hun concurrentiepostie. Dus vindt er echt zo weinig fraude plaats? (Ik weet het niet) Als ik het concept van de ING-app ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha