Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2019, 15:50 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem:Als ik contactloos betalen kan uitschakelen, zal ik dat doen. Fout 1 van de banken. Autmatisch NFC aanzetten bij de uitrol. De klant moet er zelf aan denken dit uit te zetten. Opt-Out ipv Opt-In. Waarom, veel gebruikers gaan het op deze manier juist gebruiken en komen tot de conclusie dat het best goed en gemakkelijk werkt. Door Anoniem:Een bankier-app is uitermate veilig. Het is zelfs veiliger dan internetbankieren op de pc. Ga maar na: tot op heden is er geen enkel fraudegeval bekend met een bankier-app. Waarom zijn de bankier-apps zo veilig? Zijn ze wel zo veilig? Fraude gevallen worden niet publiekelijk bekend gemaakt door de banken. Dat schaadt hun concurrentiepostie. Dus vindt er echt zo weinig fraude plaats? (Ik weet het niet) Als ik het concept van de ING-app bekijk, zie ik zwakke punten. Zo niet in de programmering, dan wel in het ontwerp en het platform waarop het moet draaien. De installatie en het update proces, incl de beveiliging van een windows omgeving jeb ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha