Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-06-2019, 13:54 door Anoniem

Er ligt hier ook een schone taak voor de overheid om naar alle betrokken partijen in het betalingsverkeer (zoals dus onder andere banken, equens, kpn, detailhandel etc), maar ook de burgers, om zorg te dragen voor voldoende maatregelen om voldonde weerbaar te kunnen zijn bij calamiteiten. Voor banken zou dat onder andere kunnen zijn dat zij bijvoorbeeld toch moeten gaan investeren in meer geldautomaten (in plaats van te verminderen),. Voor equens en kpn dat er contingency is voor het betaalverkeerproces. Voor de detailhandel dat zij zorgdragen voor eigen wisselgeldfaciliteiten en voor de burgers dat zij voldoende bewust zijn om te zorgen dat zij niet volledig digital afhankelijk moeten zijn, maar altijd contant geld op zak moeten hebben. Dus overheid, digitaliseringsbeleid is leuk, maar men dient niet alles volledig op digital in te zetten, maar juist ook altijd tijd, geld en ruimte overhouden voor niet-digitale alternatieven, mede om voldonde weerbaar te zijn bij calamiteiten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha