Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2019, 12:43 door PJW9779

Door Anoniem: Door Anoniem: We missen de ChipKnip wel, dat is duidelijk. De chipknip (en de chipper) was van het begin af aan gedoemd te falen. Dat kon je op je vingers natellen. Halfgaar idee, matig uitgevoerd, halfhartig in de markt gezet, en dan nog gelijk een concurrent erbij die precies dezelfde fouten maakte ook nog. Die keuze is snel gemaakt: Twee keer nee. Sorry, maar dat klopt niet. De Chipper was een prima product, maar werd niks om andere redenen. Enerzijds omdat overheid (parkeergeld) en MKB dat 'electronische geld' maar eng en onbetrouwbaar vonden en liever de marktacceptatie afwachtten. En de markt kon er niks mee, want dat 'electronische geld' werd bijna nergens geaccepteerd. Typisch kip&ei-probleem dus. En anderzijds omdat de partijen achter de schermen onderling te druk waren met bakkeleien over wie de op de chip beschikbare gegevensruimte mocht gebruiken voor het opslaan van klantgegevens. Privacy speelde slechts zijdelings een rol. Dat bakkeleien duurde zó lang dat uiteindelijk niemand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha