Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2019, 11:18 door Anoniem

De meeste mensen hebben een eigen smartphone, en dan kun je dat 'duur' argument natuurlijk niet meer gebruiken. Vind ik niet. Daar zitten veel te veel haken en ogen aan om dat zo even natuurlijk te stellen. Bijvoorbeeld omdat die smartphones ``gratis'' bij abonnementen worden geleverd, waar dus uiteindelijk gewoon (dubbel en dwars) voor betaald wordt, alleen zit het in je maandelijkse rekening verstopt. Is het voor een werkgever redelijk om te eisen dat de werknemer bereikbaar moet zijn en dus een telefoon-abonnement, en wegens die chat-app, ook met databundel, af te sluiten? Lijkt me bij uitstek een ding dat de werkgever regelt voor de werknemer. Met ``slimme'' telefoon en vereiste ``app'' erbij. Want moet ik zelf een (nieuwe) smartphone regelen zonder een SIM dan kosten die dingen nog steeds makkelijk honderden euros. Ondanks dat er instapmodelletjes te krijgen zijn van minder dan honderd euro. Maar gaan die ook het (ongespecificeerde) chat-app ondersteunen? Dat is alweer ondernemersrisico. En niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha