Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zelf loop ik ook expres met 2 smartphones. 1 is van mijzelf en 1 van de werkgever. Op mijn telefoon komt geen mobile device managment met remote wipe-optie, het is mijn telefoon en mijn data. Dat ik soms toch naar de werktelefoon kijk buiten werktijd is voor de werkgever mooi meegenomen, maar op het moment dat ik er toe verplicht wordt worden er wel werkuren voor geschreven. Dat ik m'n werktelefoon ook prive MAG gebruiken betekent niet dat ik dit ook die. M'n privetelefoon WIL ik in ieder geval niet zakelijk gebruiken. Zo komen m'n werklaptop en werktelefoon ook thuis op wifi in een separaat vlan. Het zijn niet mijn devices dus komen ook niet op mijn netwerk. Ik vertrouw mijn werkgever best, maar een foutje is zo gemaakt qua remote wissen van data of toegang tot m'n netwerk. Het Google-account probleem heb ik opgelost door een extra Google-account te nemen specifiek voor de werktelefoon. Zo kunnen m'n prive-contactpersonen niet per ongeluk gesynchroniseerd worden en kan ik bij een eventuele ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):
Hij zegt echt een hele hoop, maar er zijn een tweetal punten die ik er uit wil halen: 1. Je telefoon staat pas echt uit als de ...
Als werkgever in een gebied waar met gevoelige persoonsgegevens wordt gewerkt, zie ik mezelf verplicht om 2factor authenticatie ...
Nederland is vandaag een nieuwe internetprovider rijker die zegt zich te zullen inzetten voor privacy, veiligheid en vrijheid. ...
CTF/Challenge Developer
Wil jij ook werken bij het leukste securitybedrijf van Nederland en je coding skills in te zetten voor het ontwikkelen van de nieuwste security challenges voor onze klanten en evenementen zoals bijvoorbeeld #CTC2019 en #ECSC2019?
Wanneer het over cyberaanvallen gaat worden vaak termen als geavanceerd of geraffineerd gebruikt, maar in de praktijk blijkt ...
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.