Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2019, 14:12 door Anoniem

Door Anoniem: Zelf loop ik ook expres met 2 smartphones. 1 is van mijzelf en 1 van de werkgever. Op mijn telefoon komt geen mobile device managment met remote wipe-optie, het is mijn telefoon en mijn data. Dat ik soms toch naar de werktelefoon kijk buiten werktijd is voor de werkgever mooi meegenomen, maar op het moment dat ik er toe verplicht wordt worden er wel werkuren voor geschreven. Dat ik m'n werktelefoon ook prive MAG gebruiken betekent niet dat ik dit ook die. M'n privetelefoon WIL ik in ieder geval niet zakelijk gebruiken. Zo komen m'n werklaptop en werktelefoon ook thuis op wifi in een separaat vlan. Het zijn niet mijn devices dus komen ook niet op mijn netwerk. Ik vertrouw mijn werkgever best, maar een foutje is zo gemaakt qua remote wissen van data of toegang tot m'n netwerk. Het Google-account probleem heb ik opgelost door een extra Google-account te nemen specifiek voor de werktelefoon. Zo kunnen m'n prive-contactpersonen niet per ongeluk gesynchroniseerd worden en kan ik bij een eventuele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha