Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2019, 10:34 door Anoniem

Toegang tot de mailbox kan nodig zijn om die mails van klanten op te vangen, of om in oude mails te zoeken wat er in het verleden is gezegd. (Natuurlijk, dat kan ook in een centraal CRM-systeem of ticketsysteem zitten maar niet elk bedrijf heeft dat.) Ik denk dat het advies zou moeten zijn om toch zoveel mogelijk die kant op te gaan binnen de beperkingen die opgelegd worden door de schaalgrootte van het bedrijf en de beschikbare IT faciliteiten. Het is geen goed idee om iedereen een "eigen" mail adres te geven en daar dan allerlei klantcontacten mee te laten onderhouden, want dan loop je vroeg of laat tegen het probleem aan dat er "in de mail gekeken moet worden". Dus maak adressen aan als "info@bedrijf", "verkoop@bedrijf", "inkoop@bedrijf", "facturen@bedrijf" enz enz en geef de medewerkers die bij die zaken betrokken zijn toegang tot die mailboxen en de mogelijkheid om mail te versturen met die afzenders. (daarbij kan het nog een dingetje zijn om te regelen dat de door Petra als verkoop@bedrijf verzonden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha