Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2019, 15:28 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dus maak adressen aan als "info@bedrijf", "verkoop@bedrijf", "inkoop@bedrijf", "facturen@bedrijf" enz enz en geef de medewerkers die bij die zaken betrokken zijn toegang tot die mailboxen en de mogelijkheid om mail te versturen met die afzenders. Dat zouden dan extra adressen moeten worden. Je wilt je medewerkers toch ook een eigen adres geven. Al is het alleen maar om bijvoorbeeld de communicatie over je salarissen, beoordelingen en berichten van bijvoorbeeld de bedrijfsarts niet op te hoeven zoeken in de gezamelijke mailbox. Voor dat soort communicatie moet je gewoon geen mail gebruiken, of hooguit het prive mail account van de werknemer (wat ie heeft bij zijn of haar eigen internet provider). Anders krijg je alleen maar gezeur over privacy etc, zoals in dit onderwerp en de eerdere discussie al wel blijkt. "een eigen adres voor de medewerker" dat gebruik je voor interne bedrijfscommunicatie betreffende de bedrijfsprocessen, niet voor persoonlijke communicatie met de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha