Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2019, 12:18 door Anoniem

Door Anoniem: Omdat alles zolang duurde, ik heb de inlogpagina onder een sneltoets en niet de ing homepage, waardoor ik eventuele banners ,waar de ing het over had, waarschijnlijk niet te zien krijg.ben ik (lees zijn wij) hiervoor in persoon naar het kantoor gegaan. Daar kwam uit dat via profiel en het kopje toegang tot je bankzaken je de scanner kon aanvragen. De medewerker van de bank heeft dit voor ons gedaan. Het duurde ongeveer 6 weken voor we de scanners thuis kregen. We dat zijn mijn echtgenoot, mijn zwager en ikzelf. We zijn weer in persoon naar de bank gegaan alwaar ik mijn scanner wilde laten activeren (om te zien hoe en wat) maar de digi-coach (zoals dat tegenwoordig heet wist zelf niet hoe het moest en moest de tech helpdesk bellen). Uiteindelijk is mijn scanner geactiveerd maar dit was niet te zien in Mijn ING. Thuis heeft mijn echtgenoot zijn scanner geactiveerd maar kreeg op t allerlaatst een melding "niet gelukt probeer het opnieuw" iets wat niet mogelijk was want er kwam steeds een melding ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha