Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2019, 14:22 door Anoniem

Door Anoniem: Rond 10 mei heb ik van ING een brief per post gekregen (dagtekening eind april 2019) waarin werd vermeld dat ik 'voor 15 juni een ander bevestigingsmiddel' zou moeten regelen om mijn transacties te bevestigen. Ik heb toen meteen via Mijn ING het bericht daarover geopend waar in stond dat dit per 1 juni 2019 zou moeten. Kortom tegenstrijdige berichten. Vervolgens heb ik de ING scanner kunnen bestellen, waarna ik in mijn profiel kon zien dat de scanner was 'aangevraagd'. De status van de aanvraag is sinds de aanvraag -ongeveer 2,5 weken geleden- nog steeds 'aangevraagd'. Verder krijg ik in Mijn ING zo af en toe nog steeds een melding dat TAN binnenkort stopt en ik een nieuw bevestigingsmiddel moet kiezen. Aangezien ik dit al gedaan heb, vraag ik mij af of de 'Aanvraag' wel is binnengekomen bij ING. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met ING, waarin mij werd vermeld dat ik er vanuit moet gaan dat de scanner binnen 4 weken wordt geleverd. Ben dus benieuwd of en wanneer de scanner zal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha