Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2019, 22:10 door Anoniem

Door Anoniem: Sinds een tijdje kost het me moeite om in te loggen op mijn rekening bij ING Ik krijg dan een schermpje dat zegt: Sorry mijn ING is niet beschikbaar We lossen het zo snel mogelijk op. Probeer het later nog een keer En dan een link naar: Zo kun je toch bankieren Als je daar vervolgens op klikt, krijg je een 2de schermpje ernaast: Contact opnemen met ING Dat dus gedaan, met de nodige irritatie, want r gingen meer dingen niet goed bij ING. Kom je dus bij de Klantenservice van ING terecht, waar een dame mij hielp. Ik meld daar dus dat ik met ING niet kan inloggen, terwijl ik daar met een andere bank geen enkel probleem mee heb (ASN). Zij vraagt vervolgens allerlei persoonlijke gegevens om te checken of ik ben wie ik ben. Vraagt welke browser ik gebruik: Firefox Zegt ze, doe het dan met Chrome Ik zeg: nee, ik weiger Chrome te gebruiken. Raakt ze geïrriteerd door (duidelijk merkbaar aan haar toon en zo). Daardoor raak ik ook geïrriteerd, en zeg haar dat ik dan mijn rekening bij ING (weg ermee) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha